zondag 2 september 2012

Romantisch kaartje

Hallo blogvrienden :)
 
Gistermiddag heb ik samen met mijn dochter Joy zitten knutselen. Ze kan al zo goed kaartjes maken! Zelf heb ik onderstaand kaartje gemaakt.
 
 
Stempel: Magnolia Tilda of Sweden
Papier: Maja Design
Stansen: Ovaal: Nestabilitie, achtergrond: Go Kreate, hoekjes: Cheery lynn en de vlinders en swirl: Magnolia
Stipjesstempel, plakparels
 
 
Vandaag gaan we naar het bloemencorso in Zundert, ik ben erg benieuwd.
 
Ik wens jullie een fijne zondag, bedankt voor het langskomen en jullie berichtjes, dat is zo leuk om te lezen!
 
Liefs, Francis

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad super romantisch hoor heel mooi ingekleurd is je stempel toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Francis!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lief kaaertje Francis. Omdat ik je kaarten zo mooi vindt ook in HJ ben ik je volger geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis