zondag 13 mei 2012

Tilda with hawaii flower...


Al een tijdje was ik op zoek naar deze stempel. En eigenlijk had ik het al een beetje opgegeven toen manlief 's avonds thuis kwam van zijn werk en mij een enveloppe gaf met allerlei saaie formulieren van zijn werk.... Ik dacht wat moet ik daar nu mee?!
Toen ik goed keek zat dit stempeltje ertussen als verrassing. Hij was zelf op zoek gegaan!
Thanx Jan! :)
Ik heb Tilda ingekleurd met de distress markers, uitgestanst en op een nestabilitie (Floral Oval) geplakt.


De vlinder is van Cheery Lynn. Verder heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, ik vond het papier al zo mooi (Pion)! Zonde als je daar niks meer van ziet....

Nou, ik ga nog even de tuin in... Het is heerlijk weer!
Fijne zondag!

Liefs, Francis

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje alles zo mooi bij elkaar
    en heel mooi ingekleurd.
    Het afdrukje daar had ik je ook mee kunnen helpen( volgende keer even vragen ) maar ja als je dat niet weet,maar met zo'n lieve man ben je goed af want nu heb je zelfs het stempel.
    Nog een gezellige avond.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onwijs mooi gemaakt francis een bjoetie
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis