dinsdag 24 april 2012

Distress Markers


Joepie!!! Deze Markers vallen net op mijn deurmat...!

Na een behoorlijke speurtocht naar de eigenschappen van de nieuwe Distress Markers heb ik toch de sprong gewaagd en er een aantal van besteld.
Dat alleen al was een speurtocht op zich, want ze zijn bijna nergens te krijgen!

Maar goed, ze liggen hier, en ik ga ze snel uitproberen.... ik heb begrepen dat er ook speciaal papier voor is (van Tim Holtz) maar voor nu moet ik het maar even met mijn shadow paint papier doen.

Nou........

......ik ben even niet bereikbaar! ;-)

Liefs, Francis


1 opmerking:

  1. HALLO,

    Ben je al beschikbaar en hoe werken de Distress
    Markers,heb je er al iets moois van gemaakt,ik ben er nieuwschierig naar.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis