zondag 26 september 2010

Kaarten uit het Hobbyjournaal 67




Deze kaartjes heb ik gemaakt voor het Hobbyjournaal 67. Ik geloof dat ik van deze papierblokken nu al wel een hele stapel heb versleten (LOL).
Wat ik wou laten zien is dat de Helene stempeltjes ook prima voor de kerst gebruikt kunnen worden! Ze zijn zo cute!
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, en de hele werkwijze ed staat natuurlijk weer in de krant.

Ps. Let wel even op, de teksten staan niet goed onder de kaarten (zijn verwisseld!) maar dat merk je natuurlijk vanzelf als je het leest, hihi!

Groetjes,
Francis

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes! De stempeltjes zijn ook super leuk en inderdaad ook geschikt voor kerst.. super! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi zijn je kaarten weer en ze zijn echt gaaf die stempels.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaarten stuk voor stuk weer schitterend!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaartjes....heeel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes weer Francien ,zal van de week wel eens even in het hj kijken.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt.
    Echte beauty's !!!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Echt zo mooi!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verschrikkelijk schattige kaartjes! Echt heel erg goed gelukt!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis